قديم 28-08-2009, 12:53 AM
اسلم مدثر اسلم مدثر غير متواجد حالياً

والله شرح ميه ميه يا غالى مش عارف اقولك ايه الموضوع سهل وبسيط ومعقد في نفس الوقت هو كان معقد بس على صوتك بقي سهل يا غالى ::::::::::::::::::بس انا بكلم في الفلاتر انا ما هسيطبها الا في وقتها بسي عايز احملها عشان النت في مصر مبارك زياده عن اللزوم يعني بيسمشي بسرعه السلحفاء فعقبال ما تخلص تحملها ممكن نكون خلصنا الدروه لها ههههههههههه
فعشان كده انا مش عارف احمل ايه فيها وفيها روابط مش شغاله وفيها كمان شرح ليك في وسط المشاركات بتوقل مثلا على فلتر معي عشان يتم ربطه بالبرنامج انسخ الملفات كذا وكذا ووضعها في المسار كذا ولا اعرف من فين احمل الملفات ده وسريال روابطهامش شغاله وغيرها هو ده الي انا اقصده حبيبي الغالى من كلامي عن الفلاتر لاني مش معقول هستغبى من اول درس واجي اقولك عايز اتعمل حاجت في اواخر الدروس ::::::::::::فرجاء من اخوك الصغير احمد لو تنظم انت الفلاتر د بنفسك في موضوع انت تعمله والله هتسهل على كتير من الهم لاني لما ببص عليها والاقي حاجت كتير للتحميل بحس اني اهبل بجد انت اهل الخبره ياريسنا فساعد واحد ما بيفهم بسرعه مع ني فهمت الدرس الاول من اول مره :::::ابتسامه:::::

ولي رجاء اخر حبيبي الغالى ان موضوع الاستفسارات يفضل مفتوح لحد قبل الدرس الي بعده بفتره عشان ما نتلبخ انما اربعه وعشين ساعه مش كفايه النت ممكن يبفصل ممكن حات كتير تحصل وما نعرف نكلم معاك وعقبال ما نرجع يكون تم اغلاق الموضوع طبعا الانضباط مطلوب بس قد تحدث ظروف تعقنا فيه خاصه ان النت عندها كام ذكرت بيموت او تقربا مات واحنا بننفخ فيه

ورجائي الاخير اخي ده خاص بي انا نفسي بطلبه من يا غالى محتاج اتعمل هندسه الصوت في الفتره ده ضروري جدا فعايز اعرف اشتغل ببرنامج ايه واجيب شرح منين وكده ياريت لو في دوره هندسه صوتيه ولا حاجه زيها كده
وشكرا واسف على الاطاله والازعاج