العودة   مركز بوابة العرب التعليمي > البحث في المنتدى

عرض النتائج 1 إلى 10 من 10
استغرق البحث 0.00 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: hamaki nn
المنتدى: دورة برنامج Corel VideoStudio Pro X2 28-08-2009, 04:54 AM
مشاركات: 59
المشاهدات: 29,674
أرسلت بواسطة hamaki nn
مرة ثانيةاهلا ياأحمد( بيتك ومطرحك )واتمنى لك دورة...

مرة ثانيةاهلا ياأحمد( بيتك ومطرحك )واتمنى لك دورة تعليمية شيقة طبعا انا عرف انك مصرى ولكن عايز أعرف ماهى اسم المدينة التى تعيش بها ؟؟
ولو مش مصرى اصلا ياريت أعرف ؟؟؟
المنتدى: دورة برنامج Corel VideoStudio Pro X2 28-08-2009, 04:19 AM
مشاركات: 59
المشاهدات: 29,674
أرسلت بواسطة hamaki nn
اهلا ياأحمد( بيتك ومطرحك )واتمنى لك دورة تعليمية...

اهلا ياأحمد( بيتك ومطرحك )واتمنى لك دورة تعليمية شيقة طبعا انا عرف انك مصرى ولكن عايز أعرف ماهى اسم المدينة التى تعيش بها ؟؟
المنتدى: دورة برنامج Corel VideoStudio Pro X2 27-08-2009, 10:21 PM
مشاركات: 59
المشاهدات: 29,674
أرسلت بواسطة hamaki nn
اهلا بك يا اسلم من مصر والاسكندرية عروس البحر...

اهلا بك يا اسلم من مصر والاسكندرية عروس البحر المتوسط
المنتدى: دورة برنامج Corel VideoStudio Pro X2 27-08-2009, 09:27 PM
مشاركات: 59
المشاهدات: 29,674
أرسلت بواسطة hamaki nn
للتعارف السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ...

للتعارف

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
الاخوة الاعضاء المشتركين فى الدورة
أحنا دلوقتى مع بعض فى دورة واحدة نتمنى منها الخير ومزيد من العلم ان شاء الله
ولكن اتمنى ان كل واحد يقدم نفسه
1-...
المنتدى: دورة برنامج Corel VideoStudio Pro X2 27-08-2009, 01:20 PM
مشاركات: 59
المشاهدات: 29,674
أرسلت بواسطة hamaki nn
أهلا بيك يالوووكا بس وحياة ابوك متنسنيش فى...

أهلا بيك يالوووكا
بس وحياة ابوك متنسنيش فى السندويتشات :image089:
المنتدى: دورة برنامج Corel VideoStudio Pro X2 27-08-2009, 12:21 PM
مشاركات: 59
المشاهدات: 29,674
أرسلت بواسطة hamaki nn
ياربى هو الروتين ورانا ورانا - احسن برضة حتى لا...

ياربى هو الروتين ورانا ورانا - احسن برضة حتى لا أشعر بالغربة
المنتدى: دورة برنامج Corel VideoStudio Pro X2 27-08-2009, 01:39 AM
مشاركات: 59
المشاهدات: 29,674
أرسلت بواسطة hamaki nn
ماشى ياريس ودى الامضاء بتاعتى hamaki nn ...

ماشى ياريس ودى الامضاء بتاعتى
hamaki nn

كنت بسأل هو أحنا حنستلم الكتب والكراريس أمتى ؟؟
المنتدى: دورة برنامج Corel VideoStudio Pro X2 26-08-2009, 05:07 AM
مشاركات: 59
المشاهدات: 29,674
أرسلت بواسطة hamaki nn
فين ياريس نسجل الحضور والانصراف الظاهر ان...

فين ياريس نسجل الحضور والانصراف
الظاهر ان الموظف اللى عينته لذلك لم يحضر اصلا
المنتدى: دورة برنامج Corel VideoStudio Pro X2 25-08-2009, 09:13 PM
مشاركات: 59
المشاهدات: 29,674
أرسلت بواسطة hamaki nn
ماشى ياريس عندك حق واحدة بواحدة المثل بيقول...

ماشى ياريس عندك حق واحدة بواحدة
المثل بيقول (من عاشر القوم 100 يوم صار منهم ) وانت اصبحت مصرى صميم
تقبل تحياتى
المنتدى: دورة برنامج Corel VideoStudio Pro X2 25-08-2009, 07:50 PM
مشاركات: 59
المشاهدات: 29,674
أرسلت بواسطة hamaki nn
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة كل عام وانتم...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
كل عام وانتم بخير ودورة تعليمية شيقة ومفيدة ان شاء الله
ولكن فى سؤال محيرنى ؟؟؟؟ هل حضور الدورة يتطلب( زى معين) يعنى ممكن احضر الدورة بالببجامة
وجنبى مالذ وطاب من...
عرض النتائج 1 إلى 10 من 10

 
الانتقال السريع

الساعة الآن 09:59 PM.


جميع الحقوق محفوظة لشبكة بوابة العرب
New Page 4
 
 
Copyright © 2000-2017 ArabsGate. All rights reserved
To report any abuse on this website please contact abuse@arabsgate.com